Ofte stillede spørgsmål
Ordre og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min ordre?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 8-15 hverdage. Dette skyldes, at vores produkter sendes direkte til dig fra leverandøren. Denne unikke forretningsmodel gør det muligt for os at spare betydeligt på opbevaring og transportomkostninger og giver os mulighed for at tilbyde produkterne til en lavere pris end vores konkurrenter og selv dække forsendelsesomkostningerne.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?
Svar: I 99% af tilfældene bliver ordrerne leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan det ske, at en ordre bliver forsinket i leveringsprocessen. Du kan tjekke status for din ordre via følgende link: Spor Din Ordre. Har du ikke modtaget din ordre 3 dage efter den forventede leveringstid? Kontakt os venligst.
Spørgsmål: Jeg mangler nogle produkter i min ordre, hvordan kan det være?
Svar: Da vi arbejder med forskellige leverandører, kan det forekomme, at produkter sendes separat. Hvis der mangler varer i din ordre, vil du normalt modtage dem efter 2-3 dage. Vi beklager ulejligheden.
Spørgsmål: Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Svar: Forsendelsesomkostningerne for ordren er 100% gratis.
Ombytning og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?
Svar: Ja. Du kan returnere enhver ordre til os inden for 14 dage.
Spørgsmål: Jeg ønsker at returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du ombytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen. Produkter skal returneres i deres oprindelige tilstand med mærker og etiketter påsatte. Produktet må ikke indeholde spor af brug.
En returforsendelse skal altid inkludere Track & Trace-kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen.
Når vi har modtaget dine returnerede varer, vil vi sørge for, at købsbeløbet er på din konto inden for 5 dage.
Sporing og Opfølgning
Spørgsmål: Hvor kan jeg finde min Track and Trace-kode?
Svar: På denne side kan du indtaste din e-mailadresse og ordrenummer for at spore din pakke.
Spørgsmål: Track and Trace-koden viser ingen oplysninger, hvordan kan det være?
Svar: Fra det øjeblik din pakke er ankommet til postordrefirmaet, er Track and Trace-oplysningerne tilgængelige. Vær opmærksom på, at der kan være en vis forsinkelse mellem pakken og din ordre.
Virksomhedsoplysninger
Webstedets navn: Danishion
Adresse: Berkenwede 129, 2993 TJ Barendrecht, Nederland
E-mail: support@danishion.dk
Kontaktformular: her
Telefon: +31 6 16949343
Virksomhedsnummer: 92830501
Åbningstider for kundeservice:
Mandag til fredag: 09:00 til 17:00
Lørdag og søndag: lukket
Vi bestræber os på at svare inden for én arbejdsdag.